en ny jobb vecka.

hoppas alla har haft en bra helg,har inte hunnit blogga något i fredags så åt jag middag hos mormor och morfar, sen träffade jag en kille o gick först till ölfiket sen hem till honom för lite film o vin, jätte trevligt verkligen så missade jag min buss hem så blev att jag sov där :) I lördags så var jag bara hemma tog de lungt var rätt trött så blev bara en go hemma kväll :) ikväll blir de jobb igen en ny jobbvecka men de känns skönt också på lördag fyller jag år o de lääängtar jag efter ska bli riktigt kul med firande hemma o sen utgång med mina fina vänner, detta längtar vi till :D 
men innan jag ska jobba idag tänkte jag åka en sväng till min kära pappa, hoppas alla får en skönt söndag :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0